Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2017 07:00 - ПРЕГЛЕД НА СУТРЕШНИЯ ПЕЧАТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 10052 Коментари: 24 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

... мноо яко вали, небосводи се килват отгоре ми – 
и е просто мираж онзи шеметен месец април, 
даже мравките тръгват с чадъри по стволи и корени, 
върху Седмата пейка на ченгелче и аз съм се свил,

а градът се заключва, зарешетва се, пуща кепенците, 
и през калните локви таксиджиите карат със сто, 
ще заспя в листопада – бяло старче със кротка деменция, 
преброил две и двеста през летежа на всяко листо,

и по късия ден, и по всичко през него личи си, че 
за последен път лятото тръска грива и лъвска глава, 
наркодилърът фичва маратонките свои на жиците – 
ненормалното даскало през голямото пафка трева,

и дори новините до гуша на всички са втръснали, 
все палежи, убийства, все простреляни мутри, войни – 
и са празни и страшни като български черкви без кръстове, 
и прииждат към нас – дълги! – зимните нощи и дни,

със кафенцето днес отворете си, моля ви, вестника! – 
там е вапцано всичко с баданарка в изящни бои. 
Пише черно на бяло, че животът – по-хубав от песничка, 
се отлага за утре – или няма да се състои.

2 септемврий 2017 г. 
гр. Варна, 9, 40 ч.

    



Гласувай:
25


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - добро утро, Валери, и светла сед...
04.09.2017 07:30
добро утро, Валери, и светла седмица ти пожелавам
цитирай
2. yotovava - не чети вестник, не слушай новините ...
04.09.2017 07:30
не чети вестник, не слушай новините - истината е някъде там, казва агент Мълдър :))))))))))))
цитирай
3. yotovava - Или казано простичко - Совите не са ...
04.09.2017 07:31
Или казано простичко - Совите не са това, което са
цитирай
4. yotovava - Да, дойде времето да ти река, че си ...
04.09.2017 07:32
Да, дойде времето да ти река, че си велик :))))))))))))))
цитирай
5. yotovava - И не само велик, божествен си :))...
04.09.2017 07:32
И не само велик, божествен си :))))))))))))))
цитирай
6. yotovava - космополитен и титаничен :))))...
04.09.2017 07:33
космополитен и титаничен :))))))))))))))
цитирай
7. yotovava - Александрийски фар в мъглявините ...
04.09.2017 07:34
Александрийски фар в мъглявините на далечни галактики :))))))))))))))
цитирай
8. yotovava - Да не забравим - Родоски колос в п...
04.09.2017 07:35
Да не забравим - Родоски колос в поезията :))))))))))))
цитирай
9. redabyss - Така да си прекрасен в белия стих! ...
04.09.2017 07:44
Така да си прекрасен в белия стих! Както всъщност във всичко, което пишеш, защото Йотова е напълно права, че си монолитен, Родоски Колос на вселенската поезия. :))))

Но белите ти стихове......винаги първо ми причиняват нечленоразделност.


Много Прегръдки, Чу! Най- важното е, че седма пейка я има в прегледа на печата Ти! :)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - добро утро, Валери, и светла сед...
04.09.2017 07:58
yotovava написа:
добро утро, Валери, и светла седмица ти пожелавам

Хубава нова седмица и на теб, Валюше!
Поздрав на прекрасната Владая!
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - не чети вестник, не слушай новините ...
04.09.2017 07:59
yotovava написа:
не чети вестник, не слушай новините - истината е някъде там, казва агент Мълдър :)))))))))))

Сигурен съм в това.
Все ще стигнем до нея.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Или казано простичко - Совите не са ...
04.09.2017 08:00
yotovava написа:
Или казано простичко - Совите не са това, което са

И Галапагоските костенурки вече не са това, което бяха.
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Да, дойде времето да ти река, че си ...
04.09.2017 08:00
yotovava написа:
Да, дойде времето да ти река, че си велик :))))))))))))))

Така е, да.
Никой не го оспорва! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - И не само велик, божествен си :))...
04.09.2017 08:01
yotovava написа:
И не само велик, божествен си :))))))))))))))

:-)
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - космополитен и титаничен :))))...
04.09.2017 08:02
yotovava написа:
космополитен и титаничен :))))))))))))))

О, това е някакъв нов коментарен елемент, който "заплашва" да се превърне в твоя запазена мярка? :-))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Александрийски фар в мъглявините ...
04.09.2017 08:03
yotovava написа:
Александрийски фар в мъглявините на далечни галактики :))))))))))))))

Да.
Чу
цитирай
17. redabyss - Това не е ли бял стих?! Или още не ...
04.09.2017 08:04

Това не е ли бял стих?! Или още не съм си отворила очите?! :)))))))
Толкова ми разбира Котешката глава какво е стих какво е проза! :)))))))
Трябва да мина при Ро на едно обучение кое какво е, че все ми пише двойки под постингите. :)))))))

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Да не забравим - Родоски колос в п...
04.09.2017 08:04
yotovava написа:
Да не забравим - Родоски колос в поезията :))))))))))))

Без Родоския колос нямаше да го има Осмото Чу-до на света! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Така да си прекрасен в белия стих! ...
04.09.2017 08:05
redabyss написа:
Така да си прекрасен в белия стих! Както всъщност във всичко, което пишеш, защото Йотова е напълно права, че си монолитен, Родоски Колос на вселенската поезия. :))))

Но белите ти стихове......винаги първо ми причиняват нечленоразделност.


Много Прегръдки, Чу! Най- важното е, че седма пейка я има в прегледа на печата Ти! :)

Утре непременно ще ти пусна бели стихове, Ред.
Обещавам!
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Това не е ли бял стих?! Или още не ...
04.09.2017 08:14
redabyss написа:

Това не е ли бял стих?! Или още не съм си отворила очите?! :)))))))
Толкова ми разбира Котешката глава какво е стих какво е проза! :)))))))
Трябва да мина при Ро на едно обучение кое какво е, че все ми пише двойки под постингите. :)))))))


Е, щом не те е извикала да дойдеш с баща си при директора на даскалото, значи има надежда! :-)))))))))
Чу
цитирай
21. pvdaskalov - * ! *
04.09.2017 12:18
Валерий, безконечният ти стих ми напомня стила на средновековните философи. Малко ми се завива свят, но на втория или третия прочит вече усещам гладкия ти изказ и как всяка дума тежи на мястото си, просто е незаменима. Дерзай, чичовото! Неповторим си и ако някъде ме променяш да приличам малко на теб, то е неволно. Влиянието е нещо естествено. Тъй и Хайтов оказа влияние на обосновките ми в спора.
Между другото, когато беше в Калофер, да си ме виждал да ходя на четири крака? Защото една световно безизвестна пуетеса посвети постинг в Лайфстайл на моето пиянство. И съм я клел да умре. Тъй като симптомите й за психическо неравновесие сама си е признала и ежедневно потвърждава черно на бяло, не за първи път я съветвам да се лекува...
Извинявай за отклонението.
Поздрави от чичо ти.
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Валерий, безконечният ти стих ми ...
04.09.2017 12:23
pvdaskalov написа:
Валерий, безконечният ти стих ми напомня стила на средновековните философи. Малко ми се завива свят, но на втория или третия прочит вече усещам гладкия ти изказ и как всяка дума тежи на мястото си, просто е незаменима. Дерзай, чичовото! Неповторим си и ако някъде ме променяш да приличам малко на теб, то е неволно. Влиянието е нещо естествено. Тъй и Хайтов оказа влияние на обосновките ми в спора.
Между другото, когато беше в Калофер, да си ме виждал да ходя на четири крака? Защото една световно безизвестна пуетеса посвети постинг в Лайфстайл на моето пиянство. И съм я клел да умре. Тъй като симптомите й за психическо неравновесие сама си е признала и ежедневно потвърждава черно на бяло, не за първи път я съветвам да се лекува...
Извинявай за отклонението.
Поздрави от чичо ти.

Благодаря, Чичо Пепи, че ми четеш стиховете.
Не обръщай внимание на простакеси, ще ти бъде по-леко.
Поздрави за Леля Лида!
Чу
цитирай
23. nedovolen - Те
05.09.2017 12:51
затова вИстник не разгръщам, тИлИФизия не гледам, рОдЕо не слушам, ЗА ДА ЧУЯ КОЛКО СЪМ ДОБРЕ. Като бръкна в джоба - усещам. :)))))

- Малко късно коментарче, но по-добре от никога.
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - затова вИстник не разгръщам, тИ...
05.09.2017 15:39
nedovolen написа:
затова вИстник не разгръщам, тИлИФизия не гледам, рОдЕо не слушам, ЗА ДА ЧУЯ КОЛКО СЪМ ДОБРЕ. Като бръкна в джоба - усещам. :)))))

- Малко късно коментарче, но по-добре от никога.

И аз съм тъй.
Гледам само мачове.
И нейшънъл джиографик.
Много хубав ченъл.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346277
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031