Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2013 16:52 - Колко много можеш да научиш от едно дете...
Автор: elanor11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 653 Коментари: 0 Гласове:
2



Децата пишат писмо до Бог

Това е заглавието на книгата на латвийския писател Михаил Димов. Писателят е провел изследване сред деца в началните училища, като помолил учителите да зададат три въпроса за Бог на възпитаниците си.Едни от децата не са знаели нищо за Бог, втори само са се досещали, а трети са имали някакви познания. Ето какво са писали една част от децата :

Здравей, Господи. Как вървят нещата при тебе? Как живееш? Как си със здравето? Женя, 2. клас

Ако Ти организираш края на света, кой ще ти се моли? Петя, 4. клас

Изобщо, аз не вярвам в Тебе. Ето, кажи ми защо хората не Те виждат?Юра, 2. клас

Кой духа вятъра? Алик, 1. клас

Небето е синьо, когато си в добро настроение ли, Господи? Надя, 3. клас

Хората толкова страдат на Земята, нима в твоя ад е още по-зле? Радик, 4. клас

А Ти обслужваш ли и другите страни? Толик, 3. клас

Е, добре де, Господи, мен щъркелът ме е донесъл на моите родители, а вместо него кой ни прави? Олег, 3. клас

А Ти какво образование имаш? Зайга, 2. клас

Аз разбрах, че Ти си най-главният на Земята, макар че живееш на небето. А няма ли да те преизбират? Сеня, 1. клас

Господи, а Ти слушаше ли майка си като дете? Нина, 2. клас

А в детството си Ти биеше ли се с децата, или беше кротичък? Костя, 2. клас

Аз Те обичам, разбира се, но повече обичам мама и татко. Нали не се сърдиш?Зоя, 3. клас

Може ли да не умирам, а? Юля, 1. клас

А дето продават свещи в църквата, това Твоят бизнес ли е? Толик, 2. клас

Аз прочетох, че Христос е евреин, но нали той е Твой син, и какво, Ти също ли си евреин? Ася, 2. клас

Господи, Ти поне новия ми адрес знаеш ли? Ляля, 1. клас

От кой момент може да се смята човекът за възрастен? Когато не се бои от инжекции или когато му харесва Светланка? Марик, 3. клас

Кажи ми, Господи, как се държа аз в обществото? Альоша, 1. клас

Защопрез пролетта, когато вечер Ти включваш звездите на небето и духаштопъл вятър на Земята и наоколо е тихо-тихо, ми се иска да плача? Наташа, 2. клас

Какво значи това: всичко е по Божия воля?! И лятото, и болестта на мама, и войната? Марат, 2. клас

Всички казват, че в 2-хилядната година ще дойде краят на света. А какво ще стане после? Максим, 3. клас

На колко години си, Господи? Валя, 2. клас

Ти би ли искал да си от нашите? Сьома, 3. клас

Харесва ли Ти това, което става на Земята? Андрей, 4. клас

Със сигурност ли всички легенди за Тебе са истина? Галя, 3. клас

Католицитеси имат един Бог, мюсюлманите – друг, юдеите – трети, лютераните -четвърти, православните – пети. И там колко общо сте? Игор, 4. клас

Добре, Христос е страдал заради хората, а заради какво страдат хората?Гриша, 4. клас

Господи, а къде е сега Христос, с какво се занимава той? Стела, 2. клас

А когато стрелят на Земята, Ти какво, не чуваш ли, Господи? Валери, 2. клас

Христос е Твой син. А той обича ли Те като баща? Рита, 3. клас

Защо отначало хората се влюбват, а после тихо плачат? Андрей, 4. клас

Е, добре, първата двойка хора на Земята си създал Ти. А как са направили третия човек? Владик, 4. клас

Ти имаш ли ум, или целият се състоиш от душа? Женя, 3. клас

Налипърви са започнали да раждат мъжете – спомни си реброто на Адам и Ева.Какво не ти хареса в това, че стовари този труд върху жените? Зоя, 4. клас

Ти пишеш в Библията, че в началото е било словото? Кое? Руслан, 1. клас

От какво същество се е появила котката? Лена, 3. клас

Ти не знаеш ли дали моите родители ще се сдобрят? Катя, 2. клас

Добре ли Ти е там? Артьом, 1. клас

За да ми простиш греха, отначало трябва да съгреша ли? Петя, 1. клас

Какво най-напред е направил Христос, когато е възкръснал? Оля, 3. клас

Защо просяците просят милостиня около църквата, за да можеш да отбелязваш кой е дал ли? Ира, 2. клас

А Твоите ангели ходят ли на училище? Вася, 1. клас

Ти с колко години си по-голям от Земята? Рая, 1. клас

А на другите планети Ти ядосан ли си? Андрей, 2. клас

Защо светът е кръгъл? Олег, 2. клас

Защо отглеждат човека с години, а после хоп – и той вече е мъртъв? Вася, 2. клас

Господи, има ли те изобщо? Александър, 2. клас

Ти как живееш на небето? Всичко ли си имаш? Или може би ти трябва нещо?Зина, 3. клас

А мен има ли ме в действителност? Люба, 3. клас

Защо се страхуваш да се покажеш на хората? Нема, 4. клас

Как живееш там: добре, средно, лошо или ужасно? Алла, 4. клас

А защо хората изпускат газове в атмосферата и развалят небосклона? Робърт, 3. клас

Защо още във втори клас много момчета са такива женолюбци? Надя, 2. клас

Ето, светът ще свърши и ще започне друг, така ли? Гарик, 3. клас

Ти защо си такъв – отначало си лош, а на другия ден – прекрасен? Оля, 2. клас

Ти какво, по-невидим си и от въздуха ли? Рита, 2. клас

Ти какво мислиш, ние ще имаме ли нормален свят или не? Света, 3. клас

Дядо Боже, а какво е имало зад мен? Алик, 1. клас

Кога е започнала любовта на Земята? Катя, 4. клас

Ти можеш ли да ми дадеш късмет и надуваема лодка? Арвид, 3. клас

Космосът има ли начало и край, дясна и лява страна, горе и долу? Ваня, 1. клас

А Ти как си се появил на света? Альоша, 1. клас

Как така, преди това нищо още не е имало? А какво е имало? Настя, 1. клас

Може би мога да Ти помогна с нещо? Света, 2. клас

Кажи ми под секрет, обича ли ме някой? Анзор, 3. клас

Ако Ти живееш на небето, защо слънцето не Те изгаря? Сергей, 4. клас

Ти откъде ни наблюдаваш? Руслан, 2. клас

Дядо Боже, аз колко ще живея? Оля, 1. клас

А в Библията всичко ли е истина? Вика, 3. клас

А Ти как различаваш женската душа от мъжката? Вова, 3. клас

А кое е било по-напред, Адам и Ева или динозаврите? Яна, 4. клас

Вярно ли е, че в Гърция е имало истински митове? Владик, 3. клас

Ти можеш ли да направиш така, че да няма нещастни случаи при хората? Лада, 2. клас

Какво Ти е направил моят татко, че толкова не му върви? Витя, 3. клас

Ти защо поиска да направиш Земята? Андрей, 4. клас

За какво ни следиш? Филип, 2. клас

Ти си добър, но защо трябва хората да те молят: направи това, изпрати онова. Наташа, 4. клас

А Ти как стана всемогъщ? Ира, 1. клас

Е, а сега Ти би ли създал човека за втори път? Олег, 3. клас....................

image





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elanor11
Категория: Други
Прочетен: 670567
Постинги: 235
Коментари: 379
Гласове: 785
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031