Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2016 08:57 - Балеринката и нейният поклонник
Автор: elanor11 Категория: Изкуство   
Прочетен: 21272 Коментари: 14 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 



Гласувай:
20



1. of4arsnakovalnia10 - http://prikachi.com/images/111/8559111Q.jpg
06.01.2016 09:46
Вчера споменах една своя бивша Служителка, че е от готините блогъри, напуснали това място...
Сега ми се иска да цитирам нещо, което написах преди повече от 6 години под неин постинг:

"/ще следва цитат, но по-късничко/"

Тенкс, че има все още хора, които обръщат внимание на дребните детайли и могат да изпитат удоволствие от тях.
Благодаря за моето удоволствие в случая.
цитирай
2. of4arsnakovalnia10 - Готово, кретен! - Можеш вече да си напишеш постинга!
06.01.2016 09:59
Въпросът обаче е, че тези 15 000 "прочита", които получи този постинг - ги получи:

- първо: за да ти даде урок, че както за 9 мин. един постинг получи 15 000 - така за 30 мин. 7 постинга на "първа" могат да получат по толкова, без това да бутне блога

- второ: за да сложи поне най-отгоре един готин на некопееща за слава блогърка, пред твоите три кретенски на някакъв кух НИК

- трето: за да ме видят естествено всички що за оф4ар съм, баси
/нали трябва да имаш матрял за постинга си/

ПС: Към момента системата е отчела едва 5000 импресии и постингът е "едва" на втора позиция, но до 15-20 мин. /горе-долу времето за индексиране/ ще отчете или всичките наведнъж, или поне половината /предполагам/ и той ще си е най-горе, което ама въобще няма значение, но важен е Принципът!
цитирай
3. josarian - Мисля, че това спокойно може да стигне и 100 000 прочита.
06.01.2016 10:14
Препредавам ви специални поздрави от мистър Путкин и най-българина от всички българи, Меди Доган, за Нова Година
цитирай
4. of4arsnakovalnia10 - Може, "колега политикант", може!
06.01.2016 10:41
Такива постинги действително могат да се уредят да се "четат" в такива размери. Искаш ли да бъде осъществено?!

Така вашите /не говоря персонално, щото аз кат проЗ оф4ар обикновено говоря на "ти", а на разните там които се изявявате като накакви политически фактори, баси/ няма дори да помиришат кретенската "първа".

И как ли ще оцелее дезориентираният български народ тогава?!
След като ви няма вас, ориентиращите го в политико-икономическата обстановка на нашата и световна сцена?!

Мисля някой ден да пробвам.
А защо да не олабя алгоритъма да го прави постоянно и "кооорииицатааа" да е "владение" на абсолютно неизвестни Автори?!
Че да видим как ще оцелее целия този български народ, който сабаале не прочете ли блоог.бъгЕ - некак си нема а му стане пиш... товааа - деня, баси.


Следва друго представление.
Да посочим с пръст НякоиГерои/"ни"/ тук.
цитирай
5. koshmar - Братчет,
06.01.2016 16:22
of4arsnakovalnia10 написа:
Такива постинги действително могат да се уредят да се "четат" в такива размери. Искаш ли да бъде осъществено?!

Така вашите /не говоря персонално, щото аз кат проЗ оф4ар обикновено говоря на "ти", а на разните там които се изявявате като накакви политически фактори, баси/ няма дори да помиришат кретенската "първа".

И как ли ще оцелее дезориентираният български народ тогава?!
След като ви няма вас, ориентиращите го в политико-икономическата обстановка на нашата и световна сцена?!

Мисля някой ден да пробвам.
А защо да не олабя алгоритъма да го прави постоянно и "кооорииицатааа" да е "владение" на абсолютно неизвестни Автори?!
Че да видим как ще оцелее целия този български народ, който сабаале не прочете ли блоог.бъгЕ - некак си нема а му стане пиш... товааа - деня, баси.


Следва друго представление.
Да посочим с пръст НякоиГерои/"ни"/ тук.



хайде, моля, вече да помпиш не само русофилите и русопатите като кушеля, а и русофобите, за да има баланс, примерно да напомпиш постинга на мето за русия отпреди малко, както и моите следващи постинги против русия„
Бъди джентълмен.
цитирай
6. koshmar - "А защо да не олабя алгоритъма ...
06.01.2016 16:28
"А защо да не олабя алгоритъма да го прави постоянно и "кооорииицатааа" да е "владение" на абсолютно неизвестни Автори?!

Ако направиш това и нито веднъж вече не видим на корицата вманиачените тъпанари, които живеят само за да се съзерцават на първа, а всеки ден на първа са неизвестни автори, ще заслужиш орден стара планина.
цитирай
7. elanor11 - Не зная да благодаря ли...
06.01.2016 17:29
какво да правя- За мен няма никакво значение дали това,което съм споделила е на първа т.е. "на корицата" или не.Просто споделям,тъй като смятах,че тук има достатъчно ерудирани и интелигентни потребители.
Недоумявам защо под постинг,който е в раздел "Изкуство",трябва да се вихрят политически пристрастия-нали тук си има раздел за това?!
Ако снимката на природния шедьовър,който успях да уловя ви е харесала,значи постинга си е изпълнил посланието и има за какво да кажа "Благодаря!"
цитирай
8. koshmar - Аз обърнах внимание на факта,
06.01.2016 17:41
elanor11 написа:
какво да правя- За мен няма никакво значение дали това,което съм споделила е на първа т.е. "на корицата" или не.Просто споделям,тъй като смятах,че тук има достатъчно ерудирани и интелигентни потребители.
Недоумявам защо под постинг,който е в раздел "Изкуство",трябва да се вихрят политически пристрастия-нали тук си има раздел за това?!
Ако снимката на природния шедьовър,който успях да уловя ви е харесала,значи постинга си е изпълнил посланието и има за какво да кажа "Благодаря!"



че напомпалият те до пръсване тип е напомпал и два постинга на патологичния комунист и рублофил кушел, нямаш нищо общо с България, а руснак и в червата, и ако твоят постинг е приятен и си струва да е на първа, то помиите на онова руско зомби карат всеки, който се чувства българин, а не руско мекере, да получава позиви за повръщане.
И тъй като твоят помпиер е напомпал и кушеля, го призовавам да спази баланса.
цитирай
9. of4arsnakovalnia10 - Ти не обърна внимание! Ти изрече една лъжа!
06.01.2016 18:15
koshmar, без да познава оф4арската ми същност и Ценностите, които изповядам, малко прибързано написа:
Аз обърнах внимание на факта, че напомпалият те до пръсване тип е напомпал и два постинга на патологичния комунист и рублофил кушел...

Факт е нещо, което е неоспоримо доказано!
Твоето е предположение, което не е вярно.
С политика не се занимавам и не мисля да го правя.
Политикантски постинг няма как да ме накара някой да напомпам, та дори пари да ми дава.
Стана ли ясно или да поясня още?


koshmar, продължи прибързано и друго невярно заключение написа:
И тъй като твоят помпиер е напомпал и кушеля, го призовавам да спази баланса.

Оф4арят /му проЗ/ не е ничий помпиер.
Принципно Кушел е от блоговите персонажи, които не одобрявам.
Може да ти се вижда противоречиво с това, че му подарих днес едно ГИФ-че, но както вече казах - ти /и не само ти/ не си наясно с Ценностите, които изповядам.
Така, че - хайде да се въздържаме от крайни умозаключения, м?!
Мернал си под негов постинг, че му подарявам ГИФ-че, а не мерна, че го критикувам, че помпа себе си и една обща позната, м? Предаторчето и Иконома също го правят - що не "обвиниш" тях, а мен?
Те са политически пристрастни - не аз!

Виж да "олабването"... Няколко пъти пръста ми е бил на спусъка.
Но ме възпира това, че все пак не е редно и се надявам час по-скоро "Инвестор" да елеминират възможността за помпане. Колкото и да не им се иска.
Поне аз ще положа усилия това да стане факт и смея да си мисля, че ще успея, защото съм изградил определена стратегия и засега тя следва успешното си развитие.

Всъщност... скоро ще излъча постинг колко елементарно е да се премахне възможността за помпане на ниво "администриране".
Дори това е следствие от една по-добра защита /то всъщност почти няма в момента такава/ на блог.бг с/у DoSS-атаки - нещо, с което всеки среден компютърджия и малко повече мощност, би могъл да свали блог.бг за няма и 20-тина мин.
цитирай
10. koshmar - Добре де, не се кОси. Просто отбе...
06.01.2016 18:48
Добре де, не се кОси. Просто отбелязвам факта, че винаги русопатите, тези, които пропагандират Русия, винаги се помпят, дали от теб или от друг не е толкова важно, а историческата истина е с две думи тази " А що се касае да великата ни "освободителка" - освен че непрекъснато работеше през този период против нас (то не бяха преврати, сваляне на княз Александър I, убийство на Стамболов, Септемврийски въстания, атентати, насъскване на сърби, гърци и румънци), но и предприе преки агресии. През 1916 г. генерал Колев им разказа играта, но през 1944 г. ни окупираха. Сърбаме им попарата досега. " Дразнещо е, когато само русопатите по нечестни начини се кипрят на първа и всеки постинг във възхвала на русия се натрапва на читателя. Истинският българин не поставя Русия над всичко, както тукашните зомбита.
Нали ще ми напомпиш няколко антируски поста по-нататък, хаха?
цитирай
11. of4arsnakovalnia10 - https://www.youtube.com/watch?v=XRo6dBcaRS8
06.01.2016 19:03
До готината Автарка: Хич да не ти дреме за минусите. На мен не само Вибрация причини снимката ти, а и Спомени. Красиви и мили Спомени.
Живи и живеещи Спомени.
Освен това - когато съзерцавах няколко секунди скрежната фигурка...
А и после, докато драснах набързо заигравката си от моята интерпретация на снимката...
Вече слушах клипа от заглавието по-горе.
Погледни някъде 56-та, 57-ма секунда - не е ли все едно твоята скрежна фигурка?!

Поздрави, лека вечер и пожелавам на теб и Съпругът ти сънища идилични, провокирани от действия преди това спорадични.
/надявам се клипчето ми да спомогне за което, баси/
цитирай
12. of4arsnakovalnia10 - http://born.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/01/04/realnata-rusiia.1419932
06.01.2016 19:09
До сложилите минуси:
Ще бъда краткословен - просто прочетете последният пасаж от коменарът ми под номер 26 под постинга на Френд Борн, линк към който дадох в заглавието.
За Вас съм го писал!

Кошмар,
след това, което току що написах - сигурно ще ме помислиш за притворен и, че двуличнича, че не съм русофил, но повярвай ми, ама изобщо не ми дреме какво ще си помислиш.
Както какво си мисли който и да е тук /а и не само/ всъщност.
Аз зная кой съм, откъде идвам, накъде отивам и най-вече как вървя по Пътя и ми дреме на шмайзера кой какво си мисли за мен.

Важното е, че постигам целите си, а другото е без значка.

Живи и здрави всички и...
хванете се в ръце.
Една снимка, а такава злоба, изразена в поставянето на смехотворни минуси.


Но Авторката,...
и с това също си в 10-ката:
Поне и на тъпанар-камплексарите причини душевен оргазъм, баси!
Множествен при това!
цитирай
13. koshmar - Нищо не си помислих, само поразс...
06.01.2016 19:20
Нищо не си помислих, само поразсъждавах над факта, че постинги на русопати винаги се помпят,а иначе нямам нищо против този и който и да било друг, стига да не е пропаганда на русия, нарочно я пиша с малка буква.
Но що изобщо отбелязваш минусите, като те нищо не значат? Дори са полезни, щото съгласно алгоритъма вдигат рейтинга на постинга.
А това, дето си го споменал - да изолираш първа от такива вманиачени копелета, които са вечно тук и да се гледат на първа е смисъл на живота им, пак повтарям, че ще е идеално и тогава няма такива като един кретен да са в момента с два поста на корицата.
цитирай
14. of4arsnakovalnia10 - ха ха ха
06.01.2016 19:58
Кошмар,
това за минусите го написах, защото една Приятелка на ЛС ми обърна внимание.
Виждате ли как когато човек си втълпи, че е много разбиращ психиката на отсрещния - може да си извади погрешни заключения, че ми дреме за минусите или плюсовете.
/Четеш ли, КретеНИК?!/
Много хора тук /а и не само/ не са наясно, че често в моят изказ има неща, насочени конкретно към някого и само той би разбрал отлично какво искам да кажа, защото те са предназначени и само за него.
А, че на страничните често им изглежда нелогично и дори лудо - ама дреме ми бреее.

Но да те попитан нещо, Кошмар/и сънуваш ли, баси?!/:
/не това беше въпроса - той следва/
Ти в Русия ходили ли си?!
Колко пъти?!
За колко време сумарно?!
Защото най-ми е смешно когато някой, който дори не е стъпвал в Русия или САЩ седне да говори "за" или "против".
Аз съм бил и в двете държави и то не веднъж и не за по ден-два.
Подкрепям и бих напомпал всеки русофилски, както и всеки американофилски постинг.
Схващаш ли?!
За положителното при всички нации съм, а такова има и при Русия, и при САЩ.
Не деля хората на руснаци и американци, а на "можещи" и "мързеливи"; на "знаещи" и "мързеливи"; на "добри" и "мързеливи"...
Схващаш ли?!
Всеки, който не го мързи /и не е посредствен, но то е следствие от мързела/ е можещ, знаещ, добър - тоест, развил е Характера си и оттам е постигнал Успехите си.


А сега за МоятаПриятелкаКоятоСпоменах,
не съм сгрешил бре!
Там, при цитираните секунди, е сцената, при която Той! се изправя пред Нея! на кончето си.
С това оприличих фигурката от снимката.
Другата асоциация беше с танцьорката на една гондола, която съм донесъл като сувенир от Либия.
Но при нея гондолиста с греблото е изправен и по-далеч и някак си не ми се връзва повече от тази картинка с кончето и двамата влюбващи се...

Лека вечер на всички.
Сънчо мина и аз мисля да спя.
ха ха ха

ПС от 20:30 часа:
Сън не ме фана да ги мисля тез минуси, значи.
И сега ще перна на Авторката 10 плюса.
По същата логика мога да перна 100 или 1000.
Да сте виждали постинг в блог.бг с 10 000 плюса?!
Е... га видите - офчар да знаете, че е натиснал копче на гегата си, баси.

И още един ПС от 21:50 за ТозиКойтоГоСветнахКакСеПомпа, а той има наглостта да ме учи после, че трябвал "срамежлив коментар".
Айде погледни "Хай, Джизъс" на Антон Терзиев, който е със забранени коментари дори и после ми се отваряй, баси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elanor11
Категория: Други
Прочетен: 674092
Постинги: 235
Коментари: 379
Гласове: 785
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930