Снимка: 30dumi.eu
Катедралата в Саламанка е построена през 16-ти век.
Има версия, че масоните , които са построили тази катедрала ,
са знаели за тайните на полетите в космоса в бъдеще,
а може би и в миналото, и са „информирали“ за това своите последователи .
Тълпи от туристи се насочват към Саламанка,
за да видят с очите си съществуване на този астронавт на стената на катедралата.
Настоятелят на катедралата Родригес Соланелес, с цялата си отговорност заявява,
че този астронавт е невъзможно да бъде изваян като шега,
защото епархията стриктно следи всички дейности по стените на катедралата.
Свещеникът казва също, че храмовете са украсявани с всички познати чудовища по това време. Те символизират опасността и греховността на този свят . Вътре в катедралата няма нито едно такова чудовище, което означава вселенска защита в рамките на стените на храма.
Вдясно от фигурата със скафандъра наистина се намира едно от чудовищата в митологията. А какво прави сред чудовищата съвременен астронавт с цялата си екипировка за оцеляване в космоса, си остава загадка . И ако се вгледате внимателно , можете да видите дори и пръстените на маркуча за кислород и гофрираната повърхност на тежките ботуши, пригодени за космическа разходка .
Търсейки в библиотечните архиви на Университета в Саламанка, учените са открили гравюрата, която е направена в началото на XIX век с пълната картина на всички скулптурни украси на катедралата. Представете си изненадата им , когато на гравюрата видели изобразен и този астронавт .
Катедралата е под закрилата на ЮНЕСКО, така че всички мисли за фалшифициране трябва да се отхвърлят.
Но тогава остава въпросът – къде биха могли да видят астронавт през 16 век?
Масоните са свързани с Луцифер - ето защо не би трябвало да ни учудва подобна находка от "бъдещето".
Признавам, има редица белези на аеронавт или водолаз, но някои детайли са против това уподобяване: лявата ръка е без ръкавица, докато краката са в тежки обувки с грайфер за катерене. С лявата ръка здраво се е вкопчил за растителните орнаменти, а очите му издават ужас от голямата височина, на която се намира във фасадата на катедралата. Шлемът на главата е подсилен отвътре с две дебели плочи, което означава, че е нахлупен, а не завъртян за херметизация.
В полза на идеята за космонавт са външните "микрофони" (добре различим е този за дясното ухо), кутията на гърдите с тръгващи от нея деформирани две тръби (?).
Прави впечатление и надутия "костюм-скафандър", който е с множество гънки, т.е. налице е противоречие. Обувките му са "изработени" от непонятна материя, за да имат този грайфер и шарки над подметките. Те имат и два жлеба под колената, които подсказват, че може би става дума за ботуши от мека материя.
Въпросната снимка (и въобще цяла серия с тази скулптура) може да бъде намерена в отлично качество и на адрес: Уви, не успях да го намеря повторно...
20.03.2014 22:33
Всъщност грешката е моя - не съм обърнала внимание, че гравюрата е направена в началото на XIX век, а не в XVI- XVIIв, както съм се заблудила, защото, ако беше от този период, трудно би се обяснила присъствието на фигурата на астронавта без "скок във времето".
Така е, когато служителят чете крадешком през работно време и не дочита подробности, може да допусне погрешни (точно за този случай!) заключения ....:)
Представете си изненадата им , когато на гравюрата видели изобразен и този астронавт."
"Началото на XIX "- няма и мисъл дори за астронавти и орбитални пътувания - тогава откъде се е взела онази акуратност на изображението на космонавта в откритата гравюра, съответстващо на днешните космически измерения?
Няма как да не се свържат отново трите пресечни - масонство, Луцифер, спиритични видения в скулптурата - артефакт "астронавт".
Друго правдоподобно обяснение като че ли няма.